"Kielitietoisempi opetus vaatii uudenlaista ajattelua peruskouluissa"
"Kielitietoisen opetuksen pitäisi kuulua kaikkiin oppiaineisiin ja kaikille opettajille. Tällä hetkellä kielitietoisuutta pidetään kuitenkin helposti suomenopettajien, kieltenopettajien tai perusopetukseen valmistavan opetuksen opettajien asiana", sanoo EDUCA-lippulaivan tutkijatohtori Elisa Repo.
https://educaflagship.fi/api/fi/ajankohtaista/kielitietoisempi-opetus-vaatii-uudenlaista-ajattelua-peruskouluissa-arvioi-tutkijatohtori-elisa-repo
https://educaflagship.fi/api/fi/ajankohtaista/kielitietoisempi-opetus-vaatii-uudenlaista-ajattelua-peruskouluissa-arvioi-tutkijatohtori-elisa-repo/@@images/image-1200-6698ae1501f692a37f182ea710b98822.jpeg
"Kielitietoisempi opetus vaatii uudenlaista ajattelua peruskouluissa"
"Kielitietoisen opetuksen pitäisi kuulua kaikkiin oppiaineisiin ja kaikille opettajille. Tällä hetkellä kielitietoisuutta pidetään kuitenkin helposti suomenopettajien, kieltenopettajien tai perusopetukseen valmistavan opetuksen opettajien asiana", sanoo EDUCA-lippulaivan tutkijatohtori Elisa Repo.